torsdag 4. mars 2010

Stakkar Elias!

I dag har lille guten til mamma skada seg! Han datt frå sofaen med hovudet først. Heldigvis verkar det som han er i fin form, bortsett frå ein blåveis og eit skikkeleg horn i bakhovudet. Vi var sjølvsagt til doktor og sjekka, men han meinte det såg greit ut. Eg har sjølvsagt verdas svartaste samvit, for dette skal jo eg klare å forhindre...

Her er i alle fall nokre bilete av stakkars lille klumpen vår.


Tatt på fersken!
Desember 2009


Første gong i dongribukse!
Januar 2010


Multikulturell
Januar 2010


Mormor har strikka ein flott genser og bukse!
Februar 2010


Fotofjeset kom fram på bursdagen til mamma.
Februar 2010

2 kommentarer:

  1. Hahahaaaa... Eg ELSKA Elias! Han er jo berre aldeles like fotogen som meg!! ;o) So nydeleg dress då! Eg vil ha sånn i onepiece!! Flotte flotte gutten! Ete opp med vaniljesaus på!
    Stolte tulletanta..

    SvarSlett
  2. Han e veldig fotogen, må legge ut dei siste bildene du tok då eg va ned med deg. Då va han i sitt lure hjørne.. all babygirls - watch out!

    SvarSlett